Leczenie implantologiczne

Implant dentystyczny jako jedyne rozwiązanie w stomatologii, nie maskuje braku zębowego, ale odtwarza prawidłowo funkcjonujący i naturalnie wyglądający nowy ząb. Implant sam w sobie jest częścią niewidoczną, tak samo jak częścią niewidoczną są korzenie zębów. Implanty wykonane są z tytanu. Jest to materiał całkowicie biozgodny, a co za tym idzie organizm uznaje go za swoją integralną część.

W naszym gabinecie stosujemy implanty amerykańskiej firmy BIOMET 3i. System ten jest poparty wieloletnimi badaniami charakteryzującymi się znakomitymi rezultatami u pacjentów na polskim i światowym rynku implantologii. Dzięki rewolucyjnej technologii – nanotechnologii – firma BIOMET 3i opracowała implant NanoTite™, który pomoże Państwu odzyskać własny naturalny uśmiech, i to bez względu na to, jak trudne czy skomplikowane będzie leczenie. Badania kliniczne dowiodły, że dzięki unikatowej powierzchni NanoTite™ implanty BIOMET 3i mogą być stosowane w grupie podwyższonego ryzyka z zachowaniem ponad 98,5 % powodzeń. Grupa ta obejmuje między innymi: palaczy, osoby z chorobami przyzębia, pacjentów z kością 3. i 4. klasy, osoby z ustabilizowaną cukrzycą.

Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza zajmuje się zapobieganiem oraz leczeniem skutków najbardziej rozpowszechnionej choroby zębów, jaką jest próchnica. Choroby zębów wywołane przez próchnicę mogą stanowić zagrożenie dla naszego organizmu, prowadząc do zakażenia innych narządów oraz do powikłań ogólnoustrojowych.

W naszym gabinecie stosujemy różne metody leczenia – w zależności od stopnia rozwoju rozpoznanych zmian próchnicowych. Zmiany nieodwracalne (ubytek tkanek zęba) leczymy technikami minimalnie inwazyjnymi, czyli maksymalnie oszczędzając tkanki własne zęba.

Leczenie protetyczne

Protetyka zajmuje się nie tylko uzupełnianiem braków w uzębieniu czy przywracaniem utraconych funkcji narządu żucia, ale również poprawą estetyki zębów.

Zastosowanie LICÓWEK umożliwia rozwiązanie wielu problemów estetycznych w sytuacjach, gdy struktura zęba jest zdrowa i twarda. Główną zaletą licówek jest minimalna ingerencja w tkankę zębową – w trakcie szlifowania usuwa się bardzo cienką (około 0,5 mm) warstwę szkliwa na powierzchni wargowej. Szlifowanie ma na celu stworzenie miejsca dla materiału, z którego wykonana jest licówka. Z kolei KORONY wykonuje się w przypadkach, w których, ze względu na zniszczenie, nie da się całkowicie odbudować tkanek metodami poprzez wypełnienie materiałem kompozytowym lub stosując licówki. MOSTY to stałe uzupełnienia protetyczne, które uzupełniają niewielkie braki zębowe. Każda nawet pojedyncza luka stwarza zagrożenie dla sąsiadujących z nią zębów. Mają one tendencję do pochylania się, a nawet przesuwania w kierunku wolnej przestrzeni. Większe braki w uzębieniu często są przyczyną patologicznego starcia pozostałych zębów, ich rozchwiania, a także problemów estetycznych czy upośledzenia funkcji narządu żucia.

Leczenie endodontyczne

W naszym gabinecie stawiamy na zdrowy uśmiech pacjentów. Jesteśmy w stanie uratować wiele zębów, które ze względu na głębokie ubytki próchnicowe były do niedawna skazane na usunięcie. Jest to możliwe dzięki nowoczesnemu leczeniu endodontycznemu (kanałowemu).

Większość pacjentów, będących po wizytach u stomatologów leczących tradycyjnymi metodami, jest pozytywnie zaskoczona tym, że pod mikroskopem można wyleczyć nawet na pozór beznadziejne przypadki. Za pomocą tego zapewniającego precyzję działania sprzętu endodonta może dostrzec dodatkowe kanały i anomalia, które wcześniej skazywały leczenie kanałowe na porażkę. Leczenie kanałowe jest zdecydowanie tańsze i mniej inwazyjne niż usunięcie uszkodzonego zęba i zastąpienie go mostem protetycznym lub implantem.

Stomatologia dziecięca

Stomatologia dziecięca rządzi się specjalnymi prawami. Dzieci są naszymi szczególnymi pacjentami i traktujemy je w wyjątkowy sposób, zapewniając indywidualne podejście, wzorową opiekę stomatologiczną i leczenie bez stresu związanego z bólem. Nowoczesna technika gwarantuje dobre samopoczucie małego pacjenta bez względu na stopień skomplikowania zabiegu. Mając świadomość, jak stresująca może być pierwsza wizyta w gabinecie stomatologicznym, wyczuleni jesteśmy na potrzeby  każdego dziecka.

Niezwykle ważne jest, aby nasze pociechy były objęte profesjonalną opieką stomatologiczną już od najmłodszych lat. Jeśli odpowiednio wcześnie zadbamy o zdrowie zębów naszych dzieci, ustrzeżemy je przed skomplikowanym i kosztownym leczeniem w dorosłym życiu.

Leczenie chirurgiczne

Chirurgia stomatologiczna pozwala na wykonywanie wielu działań medycznych, które stanowią samodzielną formę leczenia lub przygotowują pacjenta do dalszych zabiegów. W naszym gabinecie zapewniamy Państwu profesjonalną opiekę specjalistów oraz bezbolesny przebieg wszystkich zabiegów, od wyrwania „ósemki” po odbudowę kości czy wszczepienie implantów.

Sukces postępowania leczniczego i dobór optymalnej strategii postępowania zawsze idą w parze z dbałością o komfort psychiczny Pacjenta. Leczenie chirurgiczne wywołuje u Pacjentów obawy przed operacją, powikłaniami i bólem. Dlatego też każdorazowo Pacjent jest przygotowywany do zabiegu. Lekarz tłumaczy dokładnie cały plan leczenia, poszczególne etapy i możliwe następstwa.